拍何詩戰音樂節 秋生:我係樂壇呻吟 秋生,何韻詩,何詩,黃秋生,







年初頒獎禮一班歌手台上唱歌大走音,黃秋生跳出來批評歌手嚇Q死人,仲話夏金城應該重出江湖。五十四嘅黃秋生,出過三張唱片,三月底仲要去台灣舉行音樂會『大港開唱』,同一港、台兩地歌手交流。

 如果秋生早知要出席音樂會要準備,早知早唔狠批班歌手,嚇死人?秋生話:『話我係樂壇呻吟嘛,呀歌王話我係樂壇呻吟…喂佢哋唱歌搵食..點同我當佢哋同我一樣?樂壇呻吟..。』

講到這次音樂節,見慣風浪的他自言驚到想縮,怕幾廿歲日丟假就唔好。到現在都不太想出席演出,但又答應了別人,唯有日日練歌,由Stend By Me 唱到國語歌,希望唔好失禮就好。