上洪永城屋企開餐 唐詩詠拍拖斷正 唐詩詠,洪永城,







傳出崔建邦同嫩模陳嘉莉閃婚後,弱質纖纖嘅唐詩詠即時「被放生」,不過大家都係唔使諗,因為佢已經同洪永城秘密拍拖兩個月喇!

一身運動服嘅洪永城呢晚喺西灣河鯉景灣寓所附近餐廳,搞咗一大輪原來係為咗買外賣慰勞女友;個零鐘頭後,黑帽,戴罩,只係露出對眼嘅唐詩詠終於出現。

壹:點解仲唔上樓呀?

唐(尷尬扮傻):去邊度呀?

壹:唔係去搵洪永城咩?

唐(搖頭苦笑):……唔……

壹:佢買咗外賣,你唔上去一齊食?

唐(不斷擰頭):……

壹:其實你哋都公開㗎啦,唔怕喎!

唐:咩公開呀?

壹:唔使咁怕醜

唐:我好怕醜呀!

壹:有冇打算幾時公開呀?

唐:我結婚嗰陣你哋會知㗎喇!

唐詩詠事敗即走,呢個時候,洪永城又走落樓。

壹:詩詠啱啱嚟過喎!

洪(扮傻):係咩?我唔知喎!

壹:你哋幾時公開呀?

洪:我唔知喎,其實我都係去買嘢行個圈咋!

壹:你聽日出trip,佢特登過嚟搵你?

洪:係呀,我聽日出trip。

壹:成日要收收埋埋,會唔會好辛苦?你哋發展到乜嘢階段?

洪:多謝關心,多謝關心,多謝關心……

壹:你有冇佢屋企鎖匙呀?

洪:我得我自己屋企鎖匙。