父母女友都知 偽娘女神肯定唔基







受訪者中,扮得最似女人的,一定是偽娘界女神Angela,當然,他亦是一個貨真價實的男人。Angela與好「姊妹」Suki及Richal,每月總會一聚,扮得靚靚,相約外出互影。今次他們去到深水埗南昌公園,穿上華麗的Lolita宮廷服,擺出嬌柔的姿態,啪啪啪互相影個夠。

今年二十六歲的Angela,是今年私影界的焦點,隨便放一張偽娘打扮的相片上網,都有三百個like,可見群情洶湧。他自信地說:「因為無靚女可以俾我影,嗰啲女仔唔合我心意,我想要個啲係有氣質少少,唔係啲MK妹呀,都無嗰種感覺,咁又自己試玩吓(扮女人),又OK喎。」

Angela身高五呎十一吋,擁有纖幼長腿、瓜子面形,配以卷曲長髮及娃娃大眼可愛妝容,加上溫婉細膩的動作,難怪網民甚至形容他為「公主」。

問他性取向,他急着回答:「完全同性傾向無關,因為未諗過呢個問題,我哋身邊啲朋友、父母、女朋友都知,所以唔覺得有咩歧視,父母見到仲話︰「幾靚喎,得閒幫我影下,借啲衫嚟着下」即時與「基」字劃清界線。

同樣有女朋友的Suki及Richal,也聲言自己是百份之二百真漢子,只是天生唯美的性格,令他們甘願跨過凡人的歧視,把心愛的女裝穿在自己身上。

Suki更自爆經常被途人戲弄,「多數都係旺角,會有一班人跟住我尾,講啲好難聽嘅說話,又圍住我不停講︰『超!男人嚟嘅!』類似呢啲,但我當然唔理佢。」

妖男三人組甚至試過險被非禮,「搭地鐵有次,有個男人以為我哋係女仔,迫到我哋埋牆邊,咁我就用返男人聲線同佢講︰「行開少少吖,唔該!」個男人愕一愕,就走咗喇。」

對於扮女人,Richal另有一番見解,「我由細到大都鍾意同人唔同,等同中學時,我攞住本高年級的物理書喺度睇一樣,要與眾不同的滿足感。其實個無形壓力係一樣,越級挑戰的刺激。」

真是各有所需。