情變大逆轉 阮經天許瑋甯復合 許瑋甯,阮經天,瑋甯,







台灣藝人阮經天跟拍拖八年女友許瑋甯情變,許瑋甯更公開一定要分手,更搬出兩人愛巢,但估唔到近人又被影到兩人同車出入『愛巢』唔通佢哋復合?

 4月3日下午,《壹》仔見到許瑋甯同阮經天一起揸車回愛巢。阮經天先把許瑋甯放底後,自己一個人把車停到停車場,再獨自行返屋企。許瑋甯下車後先行到附近超市買嘢,之後就坐的士返回自己萬華『娘家』,係返自己屋企。唔係話『回愛巢』嗎?但嚟到萬華家,又見到一個肥仔喺度出現,原來肥仔係許瑋甯從美國回家嘅表弟,佢只係幫忙拎嘢。但點解又返回自己屋企呢?唔係復合咩?等許瑋甯自己講

 係唔係復合呀?許瑋甯說:『沒有還OK謝謝大家關心。因為就其實覺得這就是私底下事情。目前應該是不會,還是各自有自己的空間。』

點解返回愛巢許瑋甯話要拿東西,小天才順路車佢返去。同記者傾傾吓,佢仲拎來晚餐給記者,仲話食物係佢婆婆親手整,唔係買嘅,見記者工作辛苦,又到食飯時間,拎來給記者食,仲叫記者快啲食,食完快啲返去唔好再影喇!

影片提供:台灣壹週刊