3大AV女優襲港! 低胸晒腿嬌嗲冧機迷







嘩~嘩~嘩~咁多咁熟口熟面的AV女優?個個都低胸、短裙晒長腿,仲出埋嬌嗲叫聲,個個睇到都熱辣辣。

原來是Sony搵左三位人氣AV女優訪港,包括近排日本紅爆的「湊莉久」、「朝倉琴美」、「栗林里莉」,力推PlayStation 4以黑道為題材的遊戲《人中之龍 Zero》中文化遊戲,狂冧機迷!

先講返隻遊戲,以日本黑道為題材的《人中之龍Zero》,就講述兩個於黑道打滾義氣男兒的故事,不過最吸引人的地方唔單止是火爆的動作場面,仲可以同落club追女,大量香艷的情節,難怪講明只適合18歲以上人仕玩。

遊戲系列首次中文化,故事唔洗再估估下,已經非常like。而且仲搵來本地薑「李燦森」擔當其中一位重要角色,對香港機迷都算幾體貼。

今次於遊戲中登場的三位AV女優,抵港後就馬不停啼地出席event。早上已經冧爆「大佬孝」,搞到見憤世面的佢,成個人都「硬晒」。之後同埋30位男機迷握手、玩遊戲,個個機迷握到手都唔願放手。

夜晚三位女優就同製作人「名越稔洋」以及「李燦森」一齊同300名機迷見面、玩遊戲,同埋大搞簽名會,個個男fans見到AV女優們都特別興奮,狂呼狂影!