搵千嬅薛凱琪做嘉賓 許志安開騷認已婚 許志安,薛凱琪,楊千嬅,千嬅,安仔,







許志安一連四場演唱會噚晚喺紅磡開鑼,一出場就以白免燕麗服配一條緊身金色褲出場,更加獻唱佢同Sammi嘅飲歌《唯獨你是不可取替》。話晒為咗今次演唱會狂操副body,當然唔少得換多幾件歌衫大曬成果,當中有唔少see through、緊身衫,不過其中一件黑色see through就被唔少人笑佢著亞婆底褲。

安仔仲搵來千嬅同Fiona做嘉賓,其中千嬅仲攝到個位講安仔同Sammi段感情。千嬅話更以「修成正果」去指安仔同Sammi嘅關係,之後安仔仲同阿FI疑似講有味笑話,佢對阿FI話︰「我只係想同我合作嘅拍檔同我講,見到我會好濕…把聲,你竟然見到我把聲會乾。」引來全場大笑。

安仔更係演唱會上面明示自己已婚,仲話自已依家多咗一份責任,希望可以做一個真正嘅男人,事後問到安仔係咪真係同sammi結咗婚,安仔仲大大方方承認話係,難怪sammi係網上就話自己心情靚靚啦。