顏子菲揭亞視 Casting變食飯唱K直落 熱爆show,亞視,顏子菲,







亞視執笠幾成定局,王征入主5年,男藝人淪高層玩物,女嘅就變交際花,最新爆出前亞姐冠軍呂晶晶曾被逼上杭州陪內地高官商人,仲被灌醉添呀!

報道指,一名亞姐冠軍爆料話2011年王征入主亞視時,搞咗次杭州之行,一班亞姐被指唔夠騷,就話有Job俾佢哋做; 當時佢哋見亞視執董盛品儒,同當時嘅女友呂晶晶都有同行,所以都放心跟埋去。

不過該爆料人就話,去到先發現原來係去私人會所應酬一班內地高官商人,晶晶向盛品儒表示想走,但盛品儒冇理會;一班男人更毛手毛腳,狂灌一班亞姐飲酒,仲有人即場問價添,最後晶晶飲咗幾杯就已經不省人事啦。

問到同係亞姐出身嘅顏子菲有關事件,佢雖然冇去過內地飯局,但都有類似經驗,「試過去完casting,被邀去飯局,已經覺得同原本自己想像嘅嘢好唔同,食完飯又話要一齊去唱K。」佢仲話去呢啲飯局,飲酒係指定動作。至於被問到同場高層或同事有冇互相照應,顏子菲就話:「嗰度有好多人,有朋友,有未來客戶,啲高層都忙住Social,好難照顧到每一個人。」