排隊瘋搶暑期班學位 牛津教授點醒家長 熱爆show,







本月十六日凌晨,《壹仔》經過沙田源順圍都會廣場,見到一條通往一間補習社的人龍,逾七百名家長擔哂凳仔排隊等候,原來為左爭一個六千蚊既暑期補習班學位,希望子女利用暑期班打好根基升大學。

《壹仔》見大家咁想知道升讀名校大學的秘訣,專誠向牛津大學物理系教授劉偉榮博士攞貼士。凳都未坐好,劉博士已經一語中的咁話:「個個都想排到好既起跑位置,但唔係排位好就一定贏嘛!」

劉博士話,履歷表的幾百字個人簡歷,千萬唔好寫自己有幾聰明或幾想讀呢間大學,應該將自己的優點立體化,令人一眼就睇到你有幾好,「Thats what I want」,所以冇標準答案,更加唔好臨急抱佛腳背答案。

佢提醒家長:「學習係有兩個模式,一係by result(結果),呢種眼睇完就會忘記。另一種係curiosity(好奇心),呢種會喺個腦裡面永久記住。」要令小朋友喜愛學習,首先要找出佢地既興趣,等佢自己想贏,而唔係為人而做。不過《壹仔》問到劉博士,牛津大學邊科最易入讀,佢就話係秘密,免得個個為左最低門檻而去考,有違學術意義。