錢小豪落手教 12歲仔打拳賽車樣樣掂 錢小豪,





其他影片:>>






當年跟天后鄭秀文合作過《大頭綠衣鬥殭屍》的錢小豪,年前幫Juno執導的《殭屍》埋位後,拍住花旦楊怡在電視劇《潮拜武當》擔正男一。現年五十二歲的他第一段婚姻觸礁,跟前妻所生的兒子關係亦遠不如現任妻子丘倩鳴所生的兒子錢穎德親密,虎爸錢小豪更全力培訓囝囝,操到十八般武藝皆能。

跟丘倩鳴結婚十四年,兒子錢穎德已經十二歲,得老豆真傳,身手靈活。以為兒子是學武材料,幾歲大的穎德便開始學泰拳。

「佢其實一直鍾意跳舞多啲,所以我冇逼佢,因為佢要對嗰樣嘢好有興趣,如果夾硬逼,對大家都唔好。」錢小豪自任教練,兩父子經常一齊練拳,亦以親子為主,打得出色與否,反而其次。

跟老豆在拳館一起接受訪問時的穎德雖然甚少主動發言,但個人興趣全部偏向動態,除了泰拳和跳舞,去年他參加小型賽車亦拿了第四名。

「我想佢習慣大場面,賽車起跑時後面有好多引擎聲,由紅燈去綠燈嗰一下好緊張,如果克服到呢啲情緒,對日後做其他嘢好有幫助。」錢小豪說。