被屈冷待大仔 錢小豪:想見一面都難 錢小豪,





其他影片:>>






呢日錢小豪同細仔穎德行書局,搭晒膊頭相當開心。不過佢就被前妻郭秀雲炮轟佢冇唔關心過個大仔龐景峰(隨繼父姓)。錢小豪接受訪問時回應:「我點會唔想照顧個仔,我想見佢都難。」

事緣錢小豪日前做訪問時表示擔心在韓國受訓嘅大仔安全,一點關心,竟觸動分開20幾年嘅前妻郭秀雲撲出嚟炮轟,話佢借阿仔抽水,咁多年嚟冇關心過阿仔。對於前妻嘅指控,錢小豪終於打破多年沉默。

「咁多年來我唔想講,係因為當年阿仔(景峰)細,父母離婚已經好慘,如果再喺佢面前嘈,會影響佢成長,所以我一直忍讓。而家佢大個,我係時候講出嚟。

「離婚之後,法庭判咗兩星期見一次面,佢(景峰)可以喺我屋企過夜。到四、五歲左右,我哋(跟郭秀雲)已經唔可以直接對話,佢只會搵秘書同我聯絡,我同阿仔亦得星期日見面,阿仔通常要學好多嘢,我去接佢都已經係下晝三、四點,食餐飯又要送佢走,因為第二朝要返學。

「如是者,我同阿仔相處時間愈來愈少,有時佢又會話阿仔有嘢做,要隔幾個星期先俾見面。我記得試過成八個月冇見,我唔記得咩事,總之佢話有事,唔可以見。」真係家家有本難唸的經