做咗天后男人真係高人一等? 劉浩龍出涼薄post遭網民霸氣反擊 浩龍,劉浩龍,





其他影片:>>






3個月前,劉浩龍(師兄)同容祖兒去完日本拍拖返香港,點知師兄不忿有記者喺機場接機,起腳踢記者DV,冇品到爆!

據知呢件起腳事件,Paco嬲到震仲同佢照肺,咪以為佢會生生性性,點知今日佢又玩歧視,話說佢今日喺ig post咗張指甲綑黑邊嘅相,仲留言:「我頭先去食碗麵,對面坐咗位人(仁)兄隻手係咁嘅(當然要誇張小小(少少)啦),我每食一啖我對眼嘅視線都要望到呢對咁污糟嘅手,我嘗試食多三啖,但係我真係堅持唔到我宣佈投降,走……」

佢身為公眾人物,嘥咗碗麵就算仲要寫埋啲咁涼薄嘅說話,搞到唔少網友都睇唔過眼留言鬧爆,叫佢學懂尊重!