文章

噗.....包公審採花賊.....啥鬼啊!!

如果我個隻有咁定就好啦!

A Well Toilet-trained Dog

9哥都想摸靚女個胸,你哋呢? BKD_S,

惡整老媽....經典神回覆

玩搖搖板玩到咁... 講時講香港好似唔見哂d搖搖板?!

史上最快到達事故現場的警察和救護車

跳跳跳...拳師犬繼續跳!

這樣對付正妹 BKD_S,

烏龜原來係咁跳~

火雞嘅英文係咩呢? Fire Chicken!!!!

三秒迅速去蝦殻,易學!

這樣做是否可告...

喜咧靠夭喔!!!

[動漫台: 美少女戰士Hehe版] 正名叫 "美男高校地球防衛部LOVE"... so gay...

都吃了就算了......還放回去.....

Fun Fun整薄餅

[寵物台: 貓貓玩水波波] 都幾可愛... BKD_S,

呂捷談佛法 失戀篇 之來一桶綠茶吧

iPHONE殼玩成咁呀~ 咁樣fing 法fing 到蝴蝶刀咁~

iPHONE殼玩成咁呀~ 咁樣fing 法fing 到蝴蝶刀咁~

警局前攔撿不停 男載警「絕地大轉彎」 沒載安全帽又騎車到警局前,台東一名男子見警員上前拉住自己,急著逃脫猛催油門反而將警員載走, 最後雙方在警局前大十字路口表演大轉彎後撞到圍牆才停下雙雙掛彩。

天才小狗齊齊舞

你好好洗澡就好

我在漂移嗎?

想要煎出一隻靚嘅太陽蛋,原來只要加張紙就可以…

泰國廚師令人驚訝嘅手藝…

女囚個西竟然收埋左…

我以爲只係一般嘅嘅海上度假屋,原來内有乾坤…

小女生被英文老師痛罵,最後佢忍唔住喇…

等呢個男人話比大家知個天氣到底熱到乜嘢程度?

你有見過咁樣開香檳嗎?

Tesla VS 林寶堅尼

想運動令自己嘅身材更好嗎?

How to find such a Great Dog like this?

欸欸!借過一下~~借過一下啦!!叫你借過一下聽不懂阿!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...