文章

大陸女子買包遭拒跳湖老公惱羞成怒下水毆打

大陸鬼子城管圍毆中國人民

【我的康熙年代】小S超經典表情包 小S,徐熙娣,

有無諗過iphone 1代到6s+ 12部裡面,邊部最快?? iphone,

強國奇行種發現, 依家大媽舞係佢地個國度已經OUT啦! 撞鬼步行法先"坑爹" :O)

繼「到美國領空了沒」,以後搭飛機又有一句「名言」可以講了~

今天中國, 明天香港~ 大媽舞真係殺到埋身, 我估第日唔夠六點都會俾班大媽嘈醒, 行過就俾佢地激死

又係TAG 身邊好朋友時間, 邊個有收藏(宅) FD 唔該入黎睇睇呢條片, 睇下佢地平時係點對待D FIGURE

1:27

融化了~小狗狗跟小北鼻的組合 威力無法檔啊!!!! 【

忍不住要說 這狗成精了!!!! 【

國內旅遊景點乘客因為司機斬客問題而發生爭執,本身係6文錢車費去到終點站後改口變成10文!

係真唔係呀??

看我扭呀扭~~~哈哈哈笑點低勿近 【

小心鞭炮!圖文不符... 【

點進來前先想清楚你願不願意花5分鐘看...... 【

哇靠......塑膠袋這樣抽的?筆記! 【

大陸二千商舖業主追討租金被警暴力驅趕

小兔新萌點~小編笑到腹肌都出來了!

老師開啟了這個小孩的開關 這個小男孩暴怒了!!! 【

到底誰在抽菸

韓國老婆叫老公起床,絕對把人弄崩潰!! 【

臉都撞歪了 小編看一次 笑一次 腹肌都出來了XDDDD 【

是想笑死誰

同心合力...賊子無路可逃

2015年10月26日发布 近日事发浏阳,一名50多岁的男子骑摩托车上山打鸟,途中不慎摔倒,被随身携带的鸟枪­击中腹部,流血不止,最终身亡…

我玩一定變豬頭

工作時不要打瞌睡...否則

超神勇的狗狗對抗大貓!

哈哈,是要嚇死誰

喂!!!這邊阿!!喂!! 【

[台灣新聞: 22歲港女生連人帶車被火車拖行200米慘死] 據台灣東森新聞報導, 昨晚7點40分左右,...

呢個廣告不得了,洗腦到爆

真創新飯

[少女教你整飛機杯] 送禮自用都 OK 喎 tongue emoticon

鳥都比你們勤勞!!!! 【

尬車...從小培養的就對了

劉馬車個女HI你呀!!! 疑似劉馬車個女(唔係條女…)uplaod左段片上fb,又「斬死你」,又「頂你個肺」,又「fxxk... 劉馬車,劉駿軒,

看得膽戰心驚的第一次試飛

接吻惡作劇。狂野新娘 Kissing Prank. Brides Going Wild (HD)

[鬼佬教你整自慰器] 剛剛出post 教完爸打整飛機杯, 當然唔少得教絲打整自慰器 ?! 不過呢個並唔係普通野, 當妳用過一次之後,...

顛峰之戰 頂尖對決! 【

男人要有骨氣

少數服從多數

這一看就親生的,但旁白笑尿了哈! 【

我的野蠻女友 @小A辣

山羊有火!

要不是喜歡治病的感覺差點就信了!!!XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...