文章

這世界好危險 我們還是快回界王星球吧 【 :P,

iPhone 6 魔指玻璃保護貼! :P,iPhone 6,iPhone,

警笛聲又來啦!!! WWWWWWW 【 :P,

吃飯大玩123木頭人 毛小孩輸到發愣 :P,

冇咩前戲!即時繼而動武!真係拳拳到肉!有食過夜粥!紅衫應該算好揪! (好似兩個都係旅遊巴司機)   :P,

MK地產仔街頭開片!「利X閣」決戰「香港X業」!   幾名地產經紀疑因為爭客,搞到兩邊街頭出手出腳互打! (地點:紅磡維港星岸)   :P,

可怕!有市民近距離拍到泰國爆炸一刻!天佑泰國! :P,

汪星人以為主人遇溺, 馬上落水拯救~ :P,

看正妹表演傳說中的深喉嚨XDDD... :P,

[夜啦 課金啦] 小學雞粗口大戰.. 有冇人玩緊:O) 講粗口跳舞已過時, 依家講粗口係要有回音先夠YEE! 來源: :P,

劉馬車個女HI你呀!!! 疑似劉馬車個女(唔係條女…)uplaod左段片上fb,又「斬死你」,又「頂你個肺」,又「fxxk... :P,劉馬車,劉駿軒,

自從電梯事故, 所有人對電梯o既反應係... :P,

【美女雲百萬粉絲慶祝影片x星光大賞】 大家猜得到她們在比什麼嗎XD? :P,

【突發】九龍塘地鐵站強國人與唔知邊道人開拖   埋黎睇啦!強國人打唔知邊道人拳賽!香港九龍塘盛大公映!... :P,

新古惑仔之少年激鬥篇 最後掟個舊磚頭係堅野定係道具?? :P,

給力的樓主侍應仔 ███ :P,

好靚呀! :P,

【美女雲百萬粉絲慶祝影片x星光大賞】 超級比一比Part2~突然覺得題目好像有點簡單=.="",真的猜不到再來給提示… :P,

單車阿伯扑濕走私客阿姐~ 珍惜生命, 遠離香港.. 呢句野係真架, 大家快D廣傳!! 叫水貨客, 強國客遠離香港保命! (頭盔先 來源 :… :P,阿姐,水貨,汪明荃,

經典重溫:有聲版粗口混戰 曾經有一隻咁好玩既遊戲擺係我面前,但係我無去珍惜,... :P,

好聰明o既汪星人~ :P,

【 # :P,

有乘客挑機完巴士司機屌埋人老母又要隻揪,落車後司機就邀請對佢做返佢講嘅事 :P,

隻鸚鵡真係唔怕死~ :P,

好溫馨唷! :P,

的士佬同路人打起上嚟?究竟之前係咪有事? :P,

汪星人: 發生咩o野事?! :P,

你攪出o黎o既傑作, 自己清理返! :P,

今日彩虹道變「彩虹河」........超過30毫米的大雨! :P,

佢o地做緊咩呢?! :P,

魔鏡魔鏡: 邊個最靚?! :P,

【恐怖垃圾桶!疑似鬼魂 / 藏屍...】 :P,

喵星人: 我係唔係好乖呢?! :P,

港鐵冷靜嬸嬸智退背囊霸者 :P,港鐵,

要不是這碗太小 我一定塞進去!!!! 【 :P,

得意到呢~ :P,

只有我覺得他罵髒話嗎?!?!XD :P,

臉怎麼可以這麼幾掰 :P,

慢動作的蛋疼!!XD :P,

世界級的飄移 :P,

放什麼東西進去呢? :P,

毛球是怎樣練成的 :P,

另一個出來的瞬間我笑噴了 【 :P,

男人的痛啊!!XD :P,

情義兩難全之操爆歌手個肺 ep02 - "Byran師父陪我操,MV攞獎小風騷" :P,

好想要這個禮物啊 :P,

沒是開什麼大絕阿 被斷大了吧XD 【 :P,

怎麼能讓一拳超人繼續紅呢 小編打算每日都來個懷舊卡通經典!!! 【 :P,超人,

狗與人溝通技巧科 :P,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...