旺角居民無辜辜阻差辦公變暴動罪朕都唔想佳節流流激嬲大家,但呢單唔講唔得!班渣渣真係痴上腦!話比身邊人知,住旺角落街隨時被控 暴動罪! ... _.,

旺角居民無辜辜阻差辦公變暴動罪
朕都唔想佳節流流激嬲大家,但呢單唔講唔得!班渣渣真係痴上腦!話比身邊人知,住旺角落街隨時被控
暴動罪!

/旺角年初二(9日)凌晨發生大衝突,事件持續至翌日清晨,36人於11日被送往法庭提堂並控以暴動罪。當中一名被告、32歲任職廚師的王世杰是旺角居民,清晨時分只想觀看事件發展,在街頭遇到警方時,「左邊的警察又喝我,拿盾撞我;前面的警察又喝我,拿盾撞我」,他氣憤之下責罵數句,一度與警方對峙,警方以阻差辦公為由拘捕他,但後來卻控以暴動罪,他說感到「無辜」。/
...
「𠵱家請你向後退」
「點解咁惡呀?我係真係向後行」
「你走呀!你走呀!你走呀!仲唔走,唔走拉你!」(成班亂叫)
「我行緊囉」
(成班急步推前)
「走,走,走,你走唔走?」(人地行緊囉⋯⋯)
「企定企定、拉佢!」(成班去拉佢)

渣渣係咪精神分裂呀?