【惡爸有苦衷】吳鎮宇當街扯火鬧仔 10歲Feynman 嚇到呆晒 _.,吳鎮宇,

【惡爸有苦衷】吳鎮宇當街扯火鬧仔10歲Feynman嚇到呆晒(足本版)網址:http://bit.ly/2qSvYC0因乜事另到吳鎭宇咁勞氣呢?之唔係 ...


【惡爸有苦衷】吳鎮宇當街扯火鬧仔 10歲Feynman 嚇到呆晒(足本版)網址: http://bit.ly/2qSvYC0

因乜事另到吳鎭宇咁勞氣呢?之唔係為咗阿仔Feynman 囉!

「因為人生無常,不知道那一天,我就突然離開這個地球,就還沒有把他教好,真的不好了!」吳鎮宇說。所以鎮宇喺阿仔面前,一向都做慣醜人架喇!

早排咁啱俾《壹仔》撞到佢地一家三口出完埠返香港。冇見一排,Feynman 大個仔咗好多喎!仲開始有啲發福添!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結: http://bit.ly/next28app




來源 source: http://s.nextmedia.com