【娶初戀情人38年】64歲鄭丹瑞畀2000萬磚頭老婆揸手:一生只愛太太一個 _.,鄭丹瑞,

跟初戀情人「沙律」結婚38年,64歲鄭丹瑞仍然好錫老婆。二人不時十指緊扣拍拖,孖住撐枱腳逛街,感情甚佳。雖然已經老夫老妻,但阿旦話一生只愛太太一個,s ...


跟初戀情人「沙律」結婚38年,64歲鄭丹瑞仍然好錫老婆。二人不時十指緊扣拍拖,孖住撐枱腳逛街,感情甚佳。雖然已經老夫老妻,但阿旦話一生只愛太太一個,sweet爆!

他們讀書時開始相戀,沙律身材嬌小,跟阿旦是長短腳之戀,阿旦成日要彎低腰遷就。

雖然沙律細細粒,但卻給了阿旦很大支持,他說:「老婆係治到我嘅女人,見證我嘅高高低低,永遠喺身邊鼓勵我,令我無後顧之憂。」

老婆雖好,但男人有時都會軟弱。

「五、六十歲嘅男人,其實都喜歡年輕女子,當然年輕少艾一定有吸引力。」阿旦直言。

不過他自認孤寒,不想花錢溝女,同時覺得免費餐只是男人幻想,更奉勸天下巴打,千萬別以為世上會有免費餐。因為付出的,不但是錢,可能押上了自己的人生,他就不會這樣傻!

他連市值大約二千萬的大坑豪宅,都寫埋老婆名,用行動表示對老婆的尊重。

其實他拍戲又做電影監製,點會冇女埋身。尤其近年泊了邵氏這個大碼頭,有大水喉射住。他的鄭丹瑞工作室,邵氏佔45%股份,無綫佔25%,阿旦就佔30%。後台夠晒硬呀!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結: http://bit.ly/next28app

相關新聞:【鄭丹瑞鼓勵女兒追夢】考古學碩士細女教鋼管舞 11A狀元大女做時裝編輯

http://bit.ly/2SGOcC1

相關新聞:【鄭丹瑞鼓勵女兒追夢】考古學碩士細女教鋼管舞 11A狀元大女做時裝編輯




來源 source: http://s.nextmedia.com