《大時代》校服look誘人 藍潔瑛赤柱煲煙嘆麥記 大時代,藍潔瑛,







《 大時代》深夜重播,秋官飾演嘅丁蟹令關注之外,就連戲入面嘅藍潔瑛亦都再次令人關注,當年靚絕五台山嘅佢,一出場以學生妹造型示人,令唔少網民對藍潔瑛讚不絕口!

藍潔瑛亦因為咁而再次成為焦點人物,呢日佢就一如以往咁係屋企出發,坐的士去到赤柱,煙癮幾大嘅佢連等車嘅時間都唔放過,照吸幾啖。《大時代》重播,唔少演員最近都比記者追住問,藍潔瑛一落車,就非常勞氣話︰「 尊重下! 尊重下私隱呀! 你哋有冇搞錯唧?」

之後藍潔瑛就一支箭標去報紙檔停低,先望望雜誌,再幫襯老闆買罐汽水。藍潔瑛無幾耐就行到垃圾桶到摷咗個咖啡杯出嚟,行到去一間餐廳到坐低開始煲煙。

期間就有位街坊坐低同藍潔瑛傾咗幾句,仲請埋藍潔瑛一齊食老麥,之後仲有店員出埋嚟一齊傾下計。大人有計傾,連小朋友一樣都有,有細路踩埋單車過去,同藍潔瑛有講有笑,仲一齊篤下電話。睇嚟大家都見慣藍潔瑛係呢度出沒,非常熟落。

藍潔瑛對街坊客氣,但一見到有鏡頭埋身,即時黑面。佢就話︰「唔好意思就唔會咁啦,就借歪啦!(可唔可以傾兩句?) 擺低你部嘢啦! (近排大時代好hit嘛!) 聽唔到!你擺低你部嘢啦!你係咁隊住隊住,你哋係咪人嚟唧, 你叫人哋點唧?」

不過藍潔瑛都係繼續煲煙,煲到咁上下,藍潔瑛就行去車站,見到大家仍然死跟,藍潔瑛繼續勞氣,問極有關《大時代》嘅嘢全部拒答。