遭圍插濕濕碎 硬淨補習天后重生之路







一張小妹妹喊嘅宣傳海報,加上令好多家長反感嘅字眼,掀起滿城風雨,全城插爆。

「讓孩子成為interview之皇」呢張海報,出自香港一間補習社。近日經網民圍插之後,尋晚負責人Amanda(陳如敏)就喺fb出長文,感謝有心人為佢哋做宣傳,話呢張係舊海報。「我們海報上的小女孩哭得很淒涼,是因為『她不愛競爭,但競爭卻找上了她』,所以她很害怕,很無助,所以才哭了。」 其實呢個負責人來頭唔小,有補習天后之稱嘅佢,99年同3名友人合資創辦補習社,更擔任首席英文導師,至今擁5間分校,學生遍布港九。佢同唔少圈中人熟稔,仲同蔡卓妍私交甚篤,試過上對方屋企食飯。早幾日,阿Sa失金像獎影后,佢亦陪埋一齊打邊爐消夜。

【相關影片】 18個月大就要讀面試班   李珊珊爆粗鬧變態補習社:好 X 反感!

http://bit.ly/1cZQ1pf

補習社導師反擊李珊珊:佢有言論自由嘅,我哋係講事實!

http://bit.ly/1DADvBX