曉明Baby青島註冊 趙薇催生等飲喜酒 曉明,Angelababy,Baby,趙薇,黃曉明,





其他影片:>>






黃曉明同Angelababy終於結婚啦! 佢哋兩個人嘅婚訊成日都傳出,尋日兩個人終於係青島登記拎結婚證,之後曉明就係微博上載兩個人嘅結婚證上網。

唔少圈中人都即刻係微博留言轉載。好似同黃曉明超級老友嘅趙薇,就留言叫佢哋快啲生,等飲佢哋個餐,之後仲有鄭秀文、王祖藍、古巨基、林心如、楊冪、李冰冰、章子怡等等,都一齊留言祝賀,唔少人都幾佢哋生番個。

其實兩個由2010年開始拍拖以來,兩個人都盡量將戀情收收埋埋,但係不時都比人影到黃曉明同Baby密會,同埋Baby去飛去探曉明班。

雖然兩個人都唔肯承認戀情,不過2個人係微博又不時耍花槍,真係好難話佢哋冇拍拖。之後兩個人分別各自po去旅行嘅相,不過相入面架車就出賣咗佢哋,其實兩個一齊去遊夏威夷,隨行有曉明嘅屋企人,仲一度就盛傳佢哋兩個係當地註冊。

直到上年Baby生日,黃曉明就揸住架靚靚跑車,兼拎住一大紮玫瑰,佢哋二人嘅戀情正式公開。之後兩個人都不時高調晒思愛,一齊出席活動、上Running Man,真係愛到有咁高調得咁高調。