弱勢社群被砌生豬肉 王惠芬被鬧賣港賊





其他影片:>>






智障男子被警方誣告殺人,王惠芬(Fermi)身同感受,「嗰種不安,外人唔會明白,佢自己亦講唔到。」她是外展社工,初出茅廬時在屋邨與小渾渾為伍;後來成立融樂會,替小數族裔出頭。兩者都是差佬的眼中釘,砌生豬肉十常八九。「『覊留人士通知書』永遠係souvenir,最後先釘上去。小數族裔點知係乜?」要雜差以英文解說何謂「你有權保持沉默」,是天方夜談。有次她忍不住問:「你哋點解要對啲小數族裔咁差呢?」對方答曰:「唔係淨係對你差,我哋對任何人都咁差。」

「任何人」還包括新移民和性工作者,是為「四大界別」。王惠芬不但游走其中,她本身就是一分子。十一歲從福建來港後,陸逐發現爸爸、大姐和弟妹均是輕度弱智,「來到先發現,乜香港啲人咁聰明?」她十三、四歲起便替爸爸追討欠薪;弟弟被人欺負,找她哭訴;妹妹懷孕,想墮胎,又遭醫生奚落。標籤處處,但IQ爆棚的葛珮帆嫌不夠多,建議攪個「弱智人士名冊」,「警察真係唔知當事人智力有問題?佢哋欠缺人民關懷,登記咗一樣可以出事。問題在於警權係咪得到制衡呀,白痴!」