生父錢小豪憂仔改5次名 龐景峰︰我唔覺得好慘 錢小豪,





其他影片:>>






郭秀雲同前夫錢小豪生嘅仔龐景峰,最近宣佈進軍樂壇,今日佢就同韓星Kahi出席MV記者會。

為迎合K-POP市場,龐景峰積極減磅,染咗一頭金毛,連個樣都唔同晒,好似變臉咁勁,唔通?佢就解釋話︰「公司冇叫我整容,只係叫我減肥。好多朋友唔知我簽咗公司,話睇完造型照覺得我整容,我有解釋過,因為每朝7點要起身訓練,一定會瘦。」

龐景峰仲話每晚6點後唔食嘢,依家成功變靚話咁易。佢樣樣嘢都講得好簡單,改名換姓佢答得輕鬆,「我由細到大都係用Andrew,細個名用唔長,因為睇風水,自從14歲改姓就決定用景峰,用到依家。」就連改姓佢都話冇所謂,難為佢生父錢小豪,聽到真係喊得一句句。