落選Ashley爆黑幕 選港姐靠後台 Ashley,港姐,林凱鈴,



落選Ashley爆黑幕 選港姐靠後台



其他影片:>>






落選Ashley爆黑幕 選港姐靠後台

選港姐是做明星捷徑,曾幾何時是好多成長中港女的夢想;不過今日如果你輸在起跑線,就注定做輸家。僅得中五學歷的「硬膠Ashley」何洛沂和「牛雜妹」Monnie李美琪儍儍分不清遊戲規則,Ashley入到最後40名仍是落空收場。她前日受訪大爆選美黑幕,認為現今參選不止重學歷,還要有後台方能成功!

今屆港姐大多學歷超班,且非富則貴。自認是平凡港女、現年23歲的「硬膠Ashley」何洛沂,早前語帶諷刺在facebook宣佈自己落選:「我並不比任何人差,沒後台沒華麗住址,剛踏上人生的起點。」

Ashley前日在海洋公園接受本報訪問,皮膚白滑的她無懼穿三點色式泳衣示人,自信滿滿的戴起小皇冠及手執權杖,她說:「升初中時見到電視啲女仔好靚,戴上后冠同權杖,自己都想試吓呢種感覺。但大個咗我發覺唔係嗰回事,𠵱家電視台,要睇有冇人撐腰、有冇關係。開頭都諗住係傳聞嚟,直至自己參選面試後,更多報道出嚟,就覺得有關係。」是否要靠後台?她說:「有人係背後嘅話,好多嘢都好順,因為我係冇父蔭靠,又冇猛人撐腰。」



■Ashley經過港姐面試後,發覺自己輸給有家底及學歷高的對手。攝影:陳俊強



■被指整容的Ashley提供兒時照片證明冇加工。



■Ashley一償戴后冠的心願。

「住邊都好重要」

賽前大熱的10優狀元兼劍橋生麥明詩(Louisa),以及其舊同學、曾考入曼哈頓音樂學院的龐卓欣(Ada)。有傳Louisa的副校長爸爸與身家過億、與娛圈人稔熟的「十哥」林棣權相識,而Ada父親則是東驥資產管理董事總經理龐寶林。Ashley直言未「入閘」已被比下去:「我住居屋,幾年前屋企經濟環境非常惡劣,讀完中五就冇讀書,出嚟做嘢幫手供樓。所以我面對評判好理直氣壯,覺得自己起碼中學畢業,可能香港人普偏程度都係咁。但等緊嘅時候,發現嗰邊佳麗全部雙碩士,再唔係就海外歸來,反而我同一齊俾人話硬膠嘅Judy同聲同氣,知自己同佢哋學歷有差距,但係屋企有冇錢、你住邊原來都好重要。」

部份入圍佳麗樣貌被評唔夠靚,Ashley笑說:「入圍佳麗可能同我哋想像16強有啲出入,反而話唔選嗰啲,Mandy狀態非常之好。而我參選當然亦要有自信,覺得自己笑容好甜,同埋我真係冇整容!」她透露無綫要求入圍40名的參賽者,要簽一份保密協議,條款多達數頁紙,但並未有列明毀約金額,Ashley說:「其實當時只有Celine(首名退選者)冇簽,可能佢有更好發展。而我就覺得都已經嚟到呢個地步,簽時冇得再考慮。」不過見完評判後,Ashley就自知無望:「40個女仔分5個10個咁入去,之後再抽樣叫咗廿幾個,全部都係大熱。既然覺得我唔得,但又唔畀我走,由朝早11點幾,留到我最後一批夜晚7點先走。」



牛雜妹不屑高學歷

同樣被out的「牛雜妹」Monnie亦是個顧家乖乖女,但在公開大學讀了一年便輟學,除因抑鬱情緒問題,亦不屑被一張證書綁住,她昨日在電話中說:「對我嚟講係一張紙,自己唔覺得學歷高係個人嘅所有因素,修養、內涵都好重要,學歷高又唔代表你聰明啲。」參選學歷高有着數?她說:「感覺上係輸蝕少少。」選港姐要有後台?她保守地說:「始終呢個圈識多啲人一定有着數,有人提點你衣着、言行舉止。即使後台好勁都要睇表現,唔信每個人睇都唔得嘅人會攞,我諗大台又唔會做到咁。」

採訪:嵐山

場地:海洋公園水都餅店(Ashley)、泰斗Thai Master(Monnie)

化妝﹕Cat Yeong of Gingko

服裝﹕UNNI of 314



■「牛雜妹」Monnie因抑鬱放棄讀大學,她卻不屑被一張證書綁住。