跑出運動代言 Sammi獲Adidas私有化 Sammi,許冠傑,Sam,鄭秀文,





其他影片:>>






娛圈中跑得嘅,除咗肯亞徐(徐濠縈),還有Sammi鄭秀文;因為有日跑八公里習慣,而被稱「八公里小姐」,更成為跑鞋的代   言人。

兩年前,Sammi同跑鞋合約完結,經過半年過冷河後,Adidas敲門,並先後兩次合作平面廣告,由於反應出乎意料的好,加上Sammi不時將著住品牌服裝相片上載社交網站,令雙方關係更上一層樓。

去年,品牌贊助「Touch Mi鄭秀文巡迴演唱會」所有運動服後,便決定要設法將天后「據為己有」。

「之前幾次同Sammi合作都好愉快,個brand都知如果唔hold實Sammi,隨時會俾競爭對手撬走,但唔同line嘅代言都已經續新約,所以就決定搵一條從來冇搵過代言嘅line俾Sammi做。」一名廣告中介公司職員透露。

據了解,品牌考慮到Sammi有大批OL粉絲,於是特別抽出一條主打OL市場的運動服,作為Sammi的代言系列。