品牌第壹》萬寧貓之父:廣告世界好民主





其他影片:>>






要令消費者出奇不意地觸電,身為Metta Communications的 Founder, Chief Brand Designer 的Andrew Lee絕對是一名高手:「其實我哋做廣告呢,我就tune佢呢一定要有娛樂性。娛樂性就唔單單淨係笑,你可以係笑啦,你可以係喊啦,有時可能嚇你都係娛樂嫁嘛。」萬寧貓帶大家歡笑;海洋公園哈囉喂帶大家驚嚇;幸福醫藥獅子山精神帶大家感動;我們的情緒,原來一直被廣告及品牌牽引。

要成功帶來話題,娛樂大眾,廣告是其中一個方法,「喺我地個行業就係叫做Touch point。無論你接觸邊點,廣告係一點啦,咁如果係鋪頭,鋪頭都係一點,而且所有點都係要做到囉。」

在資訊發達的時代,創意變,觀眾的口味亦變,對Andrew而言是一件好事,認為過電的機會更多,但能否把握機會,就要靠自己:「變先可以有機會,即係你愈變得多愈多野發生,你可以取嘅題材,你可以入嘅角度就愈多囉!」

最後用一句說話總結成為受歡迎品牌的秘訣,Andrew施展最大的電流:「一定要令觀眾喜歡你。」Andrew的最佳示範,你明白未?

「品牌第壹大獎2015」現正舉行,立即一人一票去投選同你最「過電」嘅品牌,睇吓邊個品牌電力爆燈?

立即投票:http://goo.gl/cXAQ1K

首400名投票者可獲HK$50 Starbucks Card。