自己仆街就算啦!仲要攪埋個女!個女讀稿前仲要睇一眼老豆臉色,真係慘!咁細個就要學妳老豆埋沒良心做人! 【民建聯成員小四女兒公聽會撐TSA】... _.,


自己仆街就算啦!仲要攪埋個女!個女讀稿前仲要睇一眼老豆臉色,真係慘!咁細個就要學妳老豆埋沒良心做人!

【民建聯成員小四女兒公聽會撐TSA】

民建聯成員陳仲翔帶同就讀小學四年級的女兒,到立法會教育事務委員會公聽會,討論全港性系統評估TSA。...

陳仲翔女兒認為TSA比考試輕鬆,因為TSA不計成績,不排名次,而且考TSA後不用改正,她有時間玩耍。

陳仲翔表示,與女兒同學的家長討論,沒有人要求取消TSA,證明TSA的制度沒問題。

家長真實心聲:
●你要推個女落火坑係你既事,我要我的兒女健康成長,將來做個對得住天地良心既人。
●兩父女唔好再出黎搞事啦!
●就算一個五星星、十優生,都冇可能會戀上考試測驗!仲要係額外測驗,你估時間真係好多咩!出自一個小四生口,真心嗎?
●小朋友照稿讀你應為可信性高咩,何必擺小朋友上枱,收手把啦。
●學校會因為TSA狂比功課狂補課嘛!訓醒未!重點都放錯!

#TSA #立法會 #小學生 #教育局 #小學 #公聽會 #民建聯 See More