Miki郭永淳結婚 前妻睇精神科奮戰病魔 Miki,郭永淳,楊愛瑾,







前夫郭永淳同Miki結婚了,對伍智恆打擊唔少,一直對病情抱有信心嘅佢,近日更在微博指責前夫外,亦發出睇精神拜及想放棄念頭。

已經瘦到得番50磅嘅佢,一直吊住條命同病魔搏鬥。平日去醫院多過出街嘅佢,呢日難得伍父一起外出。呢日伍智恆同伍父及一名外傭出外透吓氣,雖然話佢要輸營養液,可能難得可以有精神出去行吓,伍智恆全程又飲又食,麵包、零食,乜都買啲,仲去睇鞋添。

行到攰幾個人仲搵地方食麵,呢日伍智恆胃口唔錯,但麵太多佢都挾啲比伍父,而佢食鯪魚球時,仲拎出紙巾出嚟印吓啲油,再分二份慢慢食。

 其實伍智恆意志由強變弱,不外係受郭永淳消息影響,雖然口講話放底咗,但一聽到咩風吹草動,佢又會變得好波動。尤其前夫對自己漠不關心,但同Miki 就咁開心,心情就更低落,放棄嘅念頭就更加強烈。其實呢個係死結要打開,真係要靠佢自己。