慶祝五週年 利嘉兒日本婚照靚爆 熱爆show,利嘉兒,









本月中是利嘉兒同生意人老公結婚5週年,剛巧盛品儒夫婦都是婚姻週年,日前兩pair一齊食法國菜慶祝。

雖然已結婚5年,但利嘉兒同老公仍然愛得甜蜜,回想舉行婚禮時,老公更花盡心思,特別在日本輕井澤包下一個種滿櫻花的度假村,邀請50多位摯愛親朋去當地觀禮。由於日間行禮,晚上婚宴,為免親友太勞累,更安排他們多留幾日休息和四處遊覽。雖然花費不少,但見大家玩得開心,利嘉兒和老公都認為好值得。

在婚禮上,利嘉兒和老公呃親友話請了一隊組合來表演,到出場時,原來是一對新人,令大家十分驚喜。她老公本來戴假髮扮木村拓哉,雖然效果麻麻,但親友仍然睇得好開心,尤其長輩更拍爛手掌。
日前利嘉兒同老公約埋盛品儒夫婦,兩pair一齊食法國菜慶祝結婚週年。
兩位人妻keep得好好,完全冇師奶味。
當年二人在日本輕井澤舉行婚禮。
兩夫婦扮鬼扮馬俾驚喜親友。
靚靚新娘,同現在的金髮look各有韻味。
有老公錫,利嘉兒影婚紗相時份外sharp。
櫻花下的婚紗照,靚!
邀請了50多位摯愛親朋去當地觀禮。
利嘉兒夫婦包下的日本輕井澤度假村,滿園櫻花。
度假村有咁嘅靚景,利嘉兒真識揀。