互爆大鑊 李晨踩住張馨予向范爺求婚 范爺,李晨,張馨予,范冰冰,





其他影片:>>






自從「范爺」范冰冰同李晨公開戀情後,原本獲一致祝福,但就因為李晨舊愛張馨予一句:「有時候你以為一輩子在身邊的人,也許會突然消失。」暗示范冰冰搶人男友。

張馨予講到自己遇上愛情大騙子咁,但「敢言」嘅向太陳嵐就爆出另一個版本,指張馨予先係出軌嗰個,鬧佢搭上台灣靚仔藝人霍建華:「不知道你正劈腿霍先生的同時你男友還傻傻的去美國要給你買房子嗎?不過現應感謝她和其他男人劈腿,李晨才找到真正適合的范爺。」

女友係一線國際巨星,自己多年嚟事業浮浮沉沉,去年終於憑《奔跑吧,兄弟!》取得人氣,李晨今次絕對要好好守護同范冰冰嘅戀情,所以決定向舊愛開火:「我和小范兒確定戀愛關係時彼此都是單身。……必須確定的是,我知道張小姐出軌的那一刻,我和她就結束了。」李晨仲決絕到話要同張馨予「老死不相往來」,即刻令女方收口,話同李晨嘅關係已係過去式:「緣起,緣滅,總無情,俱往矣!」

而除咗公開反擊,今日(6月2日)更有網民稱,李晨已經喺西藏布達拉宮前向范冰冰求婚,雖然張相矇查查,不過單睇佢點對張馨予,已經睇到李晨為咗范冰冰,真係乜都做得出。