港女愛黑人 勁彈港男「無乜風度」 黑人,陳建州,





其他影片:>>






香港人愈來愈遲婚,港女與港男仿佛「八字不合」,各自外求。港男返內地娶妻已是見慣不怪;港女「愛洋腸」外,近年嫁往內地的個案亦有上升趨勢。在香港土生土長的Lisa,選擇與來港傳教的黑人牧師Roy結婚,大讚丈夫細心之餘,更勁彈港男「無風度」!

現年30歲的Lisa一直在香港主流學校升學,身邊的朋友都是本地人。她表示曾與港男拍拖,直斥港男「無風度」:「好似開門、落車咁,香港男仔真係唔會幫你,但我先生會,佢哋(黑人)會caring啲。」「仲有有時如果你(港女)做錯左,香港男仔會淨係話你唔啱,可能發脾氣;但我先生就會好有耐性咁同我分析返成件事。」但Lisa最後都有補充,氹返港男:「可能係我遇到嗰個特別衰啦,唔係所有香港男仔都係咁。」

八年前,Lisa及Roy於本港一間便利店內相遇,Roy對Lisa一見鍾情,展開追求,但起初兩個月均只以電郵及MSN聯絡。「一開始都唔敢畀電話號碼住,頭幾次出街都會行遠啲,驚畀人望,又唔會畀佢知我住邊。」幸其家人及朋友尚算支持他們拍拖,交往一年後順利結婚,現育有一對分別6歲及4歲的女兒,一家四口樂也融融。

Roy來自喀麥隆,本是醫生,後轉職宣教士,約12年前離開祖國到亞洲各國宣教。他表示並不喜歡香港,認為香港太繁忙(toobusy)、樓價太貴(housingistooexpensive)、香港人待人接物又比較保留(reserve)不會分享,不諱言如果不是遇上Lisa,已離開香港很久。但他指出香港亦有好的地方,如治安良好、交通方便、營商環境完善、稅率低、城市夜景非常漂亮等。

未來幾年,一家人可能會移民去美國,Roy希望回喀麥隆終老。Lisa對離開成長的香港表示並不害怕:「而家交通咁發達,可以隨時回來。去美國我都OK,但要我去喀麥隆,而家真係未ready,遲啲先再算。」一家人現時住在元朗村屋,Roy喜歡夠清靜,Lisa卻嫌交通太不方便。港女,果然已習慣了大城市的生活。