揭分手內情! 朱慧敏拒為Eddie生B Eddie,朱慧敏,





其他影片:>>






上個禮拜朱慧敏出席活動,將Eddie降呢為 「生意拍檔」,四年情正式告終,據報導指,原來因為朱慧敏拒絕為Eddie生B呀!

原本Eddie都氹返朱慧敏架啦,對方應承中秋落鋪頭賣月餅,仲會同未來奶奶吃飯過節。見朱慧敏心軟,於是Eddie重提結婚問題,話要重新籌備婚禮。不過一講到生仔問題,二人又嗌交。

以前朱慧敏都公開講過要生十個B,不過依家見Eddie多次偷食,令佢失去信心,驚結婚後佢又會故態復萌,所以對生B有顧慮。再加上朱慧敏屬患乳癌嘅高危一族,外婆、媽媽同埋阿姨都相繼因乳癌離世。早前佢就從家庭醫生口中得知,家族有乳癌基因嘅女性,懷孕時會增加母親患病風險,同時亦有機會將基因傳俾下一代。

以前同Eddie感情好嘅時候,都話會搏一搏,但依家搞到咁,朱慧敏就覺得搏唔過。身為長子嘅Eddie一聽到佢咁講,嬲到CUT線。搞到咁,朱慧敏心都淡,唯有下定決心分手。