胡杏兒未婚夫唔受溝 Kasa至係陶枳樽真命天子 杏兒,陶枳樽,Kasa,胡杏兒,





其他影片:>>






女子組合HunterZ成員兼「舞界栢芝」 陶枳樽(CrzTo) 今年處女下海攻入寫真戰,早前CrzTo與胡杏兒男友Philip Lee的緋聞加上在寫真集內飾演偶像栢芝在電影《少林足球》等十個造型 而人氣急升。最近更獲豐胸產品 邀請以6位數字酬勞擔任代言人,成為新一代女神。 雖然Crz被傳胡杏兒未婚夫力溝,但早前就比人斷正佢拖E-kids成員Kasa 風騷拖仔去溜冰。 男方更對CrzTo照顧有加。而媽咪姐發現CrzTo 同Kasa關係的確唔簡單,好似Kasa前年係九展開個人音樂會,當時仲未出道嘅CrzTo就比Kasa欽點同佢solo大跳貼身舞,再睇番CrzTo嘅個人instagram,仲曾經自彈自唱E-kids嘅經典歌《開始戀愛》,仲公開話係自己對情人扭計嘅最冧情歌添, 唔通Kasa先係佢真命天子?