良景「管理員」捉人入後巷打【補片】噚晚十一點半良景,有「管理員」捉人入後巷打,警察上前阻止市民入內救人,係,警察築起人鏈,唔俾巿民衝入去圍黑... _.,

良景「管理員」捉人入後巷打
【補片】噚晚十一點半良景,有「管理員」捉人入後巷打,警察上前阻止市民入內救人,係,警察築起人鏈,唔俾巿民衝入去圍黑社會,而佢哋自己就喺出面唔知做乜,果然黑警同黑社會真係Friend過打Band 。

來源: fb流傳已經唔知邊個拍

蘋果日報報道:...

//「管理員」與另一幫人士發生衝突,其間有人手持鐵通,雙方互相毆鬥。事件中,兩名男子受傷,當中一名記者後腦受傷流血。

屯門良景邨商場對開連日來爆發衝突,晚上10時許,大約有5至6名小販於良景輕鐵站附近外擺檔,其間被數名「管理員」用鐵馬包圍,要求眾人立即離開。當「管理員」欲推走小販的木頭車時,一名年約20多歲的男子突然大叫「唔好郁,擺喺度」,並與「管理員」發生爭執及推撞。大批警員在場調停,將該名20多歲的男子帶返警署調查。// See More