[藏屍案美少女疑犯正印: 我唔介意人地話我戴綠帽]   ... _.,


[藏屍案美少女疑犯正印: 我唔介意人地話我戴綠帽]
 
石屎藏屍案中的18歲美少女疑犯綽號"小草"被指感情生活混亂... 小草與案中主謀關係親密, 以男女朋友互稱. 但又與其他疑犯曖昧. 台灣《中國時報》更指, 小草心儀姓張的疑犯, 與對方有不尋常關係.
 
而自稱係小草「正印男友」阿賢, 昨日主動聯絡《蘋果日報》記者做訪問. 阿賢對記者表示與小草拍拖兩年, 澄清女友與三男疑犯並不算熟落. 他又「認為」小草無做過對唔住佢既事, 希望大家不要用有色眼鏡睇佢女友....
 
阿賢:「我唔介意人地話我戴綠帽, 只係介意你地點睇小草。」
 
不過台灣警方就質疑:「這麼年輕的女生, 不熟還跟他們同吃同住一個月 ?!」
 
事實上, 案發後這個月, 小草與三男疑犯同住一房, 直至阿賢飛到台灣, 小草才與阿賢報警. 不過這 3男1女疑犯攜帶的旅費根本不多, 落網時身上僅剩幾千新台幣, 並向台警坦承「想跑也沒錢了」.
 

 
Source:
http://hk.dv.nextmedia.com/actionnews/hit/20160413/19569191/20104555?_ga=1.244469125.1421797689.1371178002 See More