[攝影師氹人哋老婆影Nude, 你哋又點睇?] 粉絲昨晚向我投訴, 有位攝影師係咁氹佢老婆影大肚祼照, 仲教佢老婆唔好話俾老公知... ... _.,


[攝影師氹人哋老婆影Nude, 你哋又點睇?]

粉絲昨晚向我投訴, 有位攝影師係咁氹佢老婆影大肚祼照, 仲教佢老婆唔好話俾老公知...

雖然影大肚裸照現在好流行, 不過個攝影師係言語上真係似氹女多過幫人影相... 正常你幫人影相會叫客人做Baby嗎?...

大家又點睇?!

[Like 覺得佢係狗公]
[心心 覺得佢係攝影師]

粉絲原文:

「我諗係男人知道有人叫自己老婆影呢啲相都會嬲,呢條7頭仲叫我老婆呃鳩我,我吊佢老味!

咩叫咁靚影輯勁野?唔洗話我知?好聊唔聊聊我老婆?

開口baby埋口傻瓜,我激動都好撚正常啊?

我諗係男人既,自己條女 老婆咁比人問法,個反應一定唔會細過我囉,免費幫我影相補數?

錢我唔係多但我仲夠影相,同埋我電話有自拍工能,唔撚洗你免費,我依家唔係dum你心口,依家係吊7你啊,我放佢上facebook係希望大家可以睇清楚呢條狗公,希望大家可以幫手分享佢! 」 See More