【劉小慧大肚冇飯開到做馬主】蘇志威感激老婆跑夜場撐起頭家 再行婚禮(足本版) _.,劉小慧,蘇志威,

蘇志威現在有舞蹈學校,又有男士禮服生意,兼且草蜢復活唱不停,同時做馬主拉頭馬,巧威威!風生水起,他計劃幾年後銀婚再舉行婚禮,事關以前劉小慧為撐起頭家, ...


蘇志威現在有舞蹈學校,又有男士禮服生意,兼且草蜢復活唱不停,同時做馬主拉頭馬,巧威威!

風生水起,他計劃幾年後銀婚再舉行婚禮,事關以前劉小慧為撐起頭家,跟他一齊捱,實在是好老婆。

97年結婚不久,蘇志威的唱片店和減肥生意先後結業,草蜢又未復活,同時遇上金融風暴,飛鵝山豪宅、買給外母住的西貢村屋、新加坡和澳門物業,全部變成負資產,要撲水供樓養家。

有幾年兩公婆不停去大陸登台,03年沙士高峰期,他們照去內地唱夜場,帶同女兒闔家搵銀,簡直搵命搏。

當年劉小慧走玉女形象,有不少大陸粉絲,平均每月接三、四場大陸騷,而且一手一腳搞掂髮型化妝,慳不少錢。

「無錢開飯,喊晒,大住肚嘅時候仲憂緊呢啲,呢個過咗去唔怕講。當時儲嘅錢唔係多,樓又供緊,仲要大埋肚添,真係死得㗎喇嗰時。遇到呢啲我就一定要解決,一定要諗方法。我大住肚已經諗,生完之後我唔理,大陸夜場我乜嘢都唱,搵朋友鋪定晒路。」劉小慧說。

現在捱過了,生活無憂,蘇志威計劃再投資運動用品生意,賺多一瓣。而19歲大女不讀大學,決定去日本學藝做甜品師傅,蘇志威會在當地買樓給她追夢,水頭充足。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結: http://bit.ly/next28app




來源 source: http://s.nextmedia.com