【#10 Year Challenge】謝偉俊曬恩愛 帶74歲白姐姐去藍田食團年飯 _.,白姐姐,白韻琹,謝偉俊,

人生有幾多個十年?白姐姐同謝偉俊相差14年,兩人於97年結婚,到今年已經做咗22年夫妻,兩個十年,夫婦倆經歷咗好多嘢。74歲的白姐姐,近年出現公眾場合 ...


人生有幾多個十年?白姐姐同謝偉俊相差14年,兩人於97年結婚,到今年已經做咗22年夫妻,兩個十年,夫婦倆經歷咗好多嘢。74歲的白姐姐,近年出現公眾場合,除不會再投訴另一半不懂溫柔,更緊隨阿Paul身後表現得小鳥依人。向來喜歡貴婦打扮的白姐姐,大部份時間更以素顏示人反璞歸真。

數日前,阿Paul帶着白姐姐去藍田參加活動聚會,與一班政界朋友食團年飯,戴住冷帽的白姐姐,未有悉心打扮,反而換了眼鏡的阿Paul,打扮後生。在酒樓內,阿Paul介紹朋友給白姐姐,寒暄一輪,白姐姐跟阿Paul坐低食飯。

白姐姐曾經講過阿Paul最愛鋤強扶弱,尤其是最愛鋤她這種強人,現在變得小鳥依人的白姐姐,應該跟阿Paul沒有衝突了。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結: http://bit.ly/next28app




來源 source: http://s.nextmedia.com