【否認做第三者】傳搞大唐詩詠個肚 馬國明嬲爆:唔好將我同姓陳拉埋嚟講 #唐詩詠 #馬國明

46歲馬國明與38歲唐詩詠這對「兄妹」情,最近傳「啱timing」,感情已昇華到戀人關係。而一直與詩詠傳緋聞的「教育界王力宏」陳思銘,早前突然在社交網 ...




46歲馬國明與38歲唐詩詠這對「兄妹」情,最近傳「啱timing」,感情已昇華到戀人關係。而一直與詩詠傳緋聞的「教育界王力宏」陳思銘,早前突然在社交網撰文自爆被女飛,稱:「她的生命中,出現了另一位男主角,酸啲講句,雖然個男人烚熟狗頭咁樣,但似乎對佢真係好。」令人聯想到馬國明是第三者,而今日又有報道指馬國明向朋友爆粗護妹。

向來甚少回應緋聞的馬國明,終於要爆喇!他今日回覆傳媒時直斥傳聞好無聊,揚言不想再跟陳思銘名字扯在一起。他說:「之前傳(與詩詠拍拖)都冇人問我,感覺得啖笑,但而家傳到有啲過份。首先我係唔認識姓陳呢個人,唔知佢哋(詩詠與陳思銘)咩關係,好唔想我個名拉埋一齊講,話我係第三者!」

馬國明表示阿妹從來未有介紹陳思銘與「鐵馬家族」認識,他說:「我哋聚會都唔會提大家感情事,阿妹一直都冇帶呢個男仔出嚟,我哋嘅話題亦從來冇呢個男仔,冇見過面,我點解要向佢爆粗呢?」

另有報道指詩詠懷孕,她與馬國明焗住出來認愛,他續說:「其實而家寫到亂晒,仲令人誤會經手人好似係我咁,希望傳媒高抬貴手,我唔係鍾意做新聞嘅人,向來唔多理緋聞,無傷大雅都唔理,但今次真係傳到過咗火位。聽聞佢(陳思銘)係網上作家,我唔理解佢嘅網上文章,但真係唔想再同姓陳嘅拉埋一齊寫,佢哋嘅事要問番我個妹(詩詠),冇嘢再補充。」

問到將來與詩詠見面會否有避忌?馬國明說:「冇避忌,其實之前我生日都係8、9人一齊慶祝,唔知點解會傳到得我同阿妹、蕭正楠同翠如4個人食飯,越傳越亂。總之就唔好再將我個名再同姓陳嗰個人寫埋一齊,希望件事快啲平息,好多謝大家咁關心我嘅感情生活,唔需要大家關心,隨緣」他透露即將開拍新劇《BB大晒》,希望專心拍好劇,笑言:「而家都冇劇出,到我部劇出先再傳啦。」至於唐詩詠和陳思銘則一直未有回覆。

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩

馬國明不希望自己名字,與詩詠和陳思銘扯上關係。 (IG圖片)


「鐵馬家族」一向感情要好,但馬明表示詩詠從來沒有帶陳思銘見大家。(IG圖片)


陳思銘(資料圖片)


陳思銘與詩詠去年被影到約會食飯,自此緋聞不絕。(資料圖片)


陳思銘一篇網上文章,引起牽連大波。(IG圖片)