未婚夫被指夜場溝嫩模 杏兒fb揭真相 杏兒,胡杏兒,





其他影片:>>






杏兒認定係Philip Lee為結婚對象,一直都盛傳二人會係年尾拉埋天窗,不過今日就有周刊爆料話Philip 竟然趁杏兒係北京拍戲嘅期間,頻頻落酒吧打躉,更發現Philip同嚟近係書展出寫真嘅Crzto係酒吧入面玩得勁Happy!

今年25歲,有「翻版栢芝」之稱嘅Crzto,13年就拎過國際旅遊小姐亞軍,今年就推出噴火寫身,一樣係選美出身,完全中晒有「港姐殺手」之稱嘅Philip口味。不過Crzto就話自己一早已經識Philip,見到面講兩句好平常,又形容Philip好熱情,掂下手好正常。

至於近排係北京忙著同靚靚拍戲嘅杏兒,睇到報導之後,就係fb tag埋男友,回應咗篇報導。杏兒就話Crzto係Philip好友嘅女友,當時對方男友都在場。又指大家都係傾咗短短時間就變成個封面覺得好好笑。杏兒仲話日後影到類似嘅事唔使再同佢講,完全對Philip有百分百信心。