夏日Baby》 沙灘拋磚瞓身 落力砌Puzzle Baby,Angelababy,





其他影片:>>






就係咁嘅,夏日Baby大大話話都推出咗成個星期有多喇,多謝大家欣賞,收視都叫唔錯,亦都見到有網友俾面share,不過,似乎就俾夏日Baby搶晒鏡喎!

各位網友留意返先,大家睇佢哋就睇得好開心喇,睇得開心share條片亦都好正路,但係,好似冇人記得係我哋《壹週Plus》嘅製作呢!

有見及此,今集夏日Baby除咗會去沙灘玩Game之外呢,亦都會加插植入式廣告嘅,仲要係植入返我地自己嘅廣告添!

4位Baby分為2組,直頭要佢哋瞓身喺海灘砌《壹週Plus》logo,夠植入式喇掛?

成績係點呢就唔重要嘅,四位夏日Baby玩植入式砌圖都咁落力瞓身喇,睇完條片幫手宣傳吓都得掛!

P.S如想瀏覽更多模特兒相關資訊,可瀏覽Facebook專頁A revolutionary https://m.facebook.com/arevolutionaryhk