胸貼胸合照 JM有米前度撻著向西妹 JM,文詠珊,





其他影片:>>






Janice Man同有錢仔李冠峰Jason拍拖7年,11年分手,大家各自各精彩。JM依家就同任職黑石集團(Blackstone)私募股權投資總監嘅富二代吳啟楠(Carl Wu)發展  ,Jason 亦都唔輸蝕,年初就同有「翻版栢芝」稱呼嘅o靚模Ava Wong拍拖,不過已經神速落畫啦,依家換上擁有C Cup豐滿身材嘅向西女Celia K郭穎兒。

《壹》仔向Celia K求證,佢就支吾以對:「未拍拖,了解下啫,我都要識男仔架!」真係了解下咁簡單?《壹》仔就搵到佢哋搭晒膊頭、胸貼胸嘅親密照。雖然唔認拍拖,不過Celia K就認兩個成日一齊去玩,尋日就去咗中環蒲。「我知被人影咗相,尋晚我哋喺落咗中環玩,一大班人一齊。」咁有冇機會再行多兩步先?「會出下街食下飯咁,約緊。」

而對於Jason嘅前度Ava,Celia K就顯得好好奇喇。「隔咗一陣咋?唔知喎,你要話我聽呢單嘢……做呢行架?」咁緊張,大家知點解喇!