【黑白是良知】張智霖fb蒲頭即被圍攻 網民鬧爆撐警:一個累全家 #張智霖

上周網上流出警務處處長鄧炳強與晨曦明星足球隊踢波後,與成龍、曾志偉、譚詠麟等出席「無罩宴」狂歡,事後再流出張智霖(Chilam)與退休警司朱經緯合照, ...






上周網上流出警務處處長鄧炳強與晨曦明星足球隊踢波後,與成龍、曾志偉、譚詠麟等出席「無罩宴」狂歡,事後再流出張智霖(Chilam)與退休警司朱經緯合照,Chilam撐警即被網民洗版鬧爆,連同太太袁詠儀(靚靚)和囝囝張慕童(魔童)都不倖免。近日武漢肺炎疫情嚴峻,巿民人心惶惶,Chilam昨晚在facebook貼出一張蘭花相,並留言:「祝大家身體健康。」

Chilam貼文即惹來網友罵戰,逾二千留言,有一半是揶揄Chilam,「收得皮啦撐警,真係收皮啦張智霖」、「一個走去支持打香港小朋友嘅人,唔慌好人」、「免啦,受唔起!不如閣下為貴兒子積多啲福仲好走去撐警,這些人的良心唔知去咗邊!我們香港人唔恨一些撐警的偽人的祝福!」、「自從去完popo聚會,係咁Post相博存在」、「有無自我隔離14日,一個累全家,祝君好,希望沒有傳染到吧,一變四,四變十二」,網民更表示罷買他代言的產品。不過也有忠粉撐偶像,「送你清熱解毒嘅花,等你百毒不侵,惡毒既言語行為不需要理會」、「祝你、靚靚和魔童身體健康,家庭幸福」。

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩

(FB圖片/資料圖片)