LINE公仔襲海洋公園 夏水禮挑戰5米滑水梯





其他影片:>>






海洋公園夏水禮由7月1日做到8月31日,今年搵嚟大受歡迎嘅LINE做crossover,Cony、Brown、Moon大家見得多,原來呢度係亞洲首個LINE主題嘅玩水派對,吸引一班LINE迷去朝聖呀!

今年夏水禮必玩之選,就係呢一條5米高嘅瘋狂滑水梯,望上去有成三層樓咁高,兩秒就瀡落嚟,速度同刺激感十足,令人欲罷不能想玩多幾次呀!

呢度有多個玩水設施,好似動感水韆鞦,超級大水桶等等,同一大班朋友嚟玩真係唔怕悶親!而最啱同friend狂歡,一定要數狂野泡泡派對!呢個泡泡池大概有半個排球場咁大,不定時會有裝置從上面噴出一大串泡泡,入面梗係要同朋友大混戰一番!

話明同LINE合作,玩水設施入面有好多LINE嘅公仔,最欣賞連比較冷門嘅James同Boss都有,真係自拍都影到手軟!仲未影夠?咁不如買番屋企影!

玩完之後可以去到Pop-up store,盡情買個夠本,當中有超過60款商品係第一次喺香港發售,LINE迷要準備大袋去掃貨喇!