【由區議員起步】歐陽巧瑩離開大台希望從政 將大麻合法化擺入政綱 #TVB #大台 #歐陽巧瑩

「咪神」歐陽巧瑩(Tammy)日前約滿離開無綫,原來計劃4年後參選區議員,其中一個議題將會是在香港推行大麻合法化。做了「木偶嫂」林師傑老婆的Tammy ...






「咪神」歐陽巧瑩(Tammy)日前約滿離開無綫,原來計劃4年後參選區議員,其中一個議題將會是在香港推行大麻合法化。

做了「木偶嫂」林師傑老婆的Tammy,早前離開大台,她接受《蘋果》訪問時表示:「找不到原因要留TVB,不想做幕前工作。」Tammy現時感覺輕鬆,又說:「終於可以做自己真正想做嘅事。老公都好支持我,好感恩!」

Tammy透露現時與拍檔開了製作公司,又成立了自己的YouTube channel,之後希望從政,由區議員起步,目標晉身立法會,她說:「我離開TVB之後,我除咗搞自己公司之外,我想4年後去選區議員,因為我想為自己住嘅地方做多少少嘢,其中一樣係想喺香港推行大麻合法化。」

問到點解有咁大膽提議?Tammy明白要爭取大麻合法化需要好長時間,但認為總好過唔做,她說:「大麻合法化係未來主流,幫到經濟、幫到人。因為煙、酒、賭先至係對人體有害。現今文明世界,如果仲視大麻係毒品,實在太井底之蛙。香港經歷咗呢兩疫,經濟同心理上都重創,大麻合法化一舉兩得,國際間都夠多數據支持。合法化之後就唔使咁多無謂嘅包容。」

之前被《蘋果》影到身型暴脹,問到是否大肚,她就說未有喜:「唔係,隨緣,緣份未到。」

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

歐陽巧瑩回復自由身,希望之後可以從政,由區議員做起,再加入立法會,亦希望提出香港大麻合法化。(IG圖片)