【屈埋8年】胡曦文喪母兩年後情緒大爆發 寧波車勸燒舊相:用智慧愛死者 #胡敏珊 #胡曦文

「鐘錶界美女」胡敏珊前年透過相士改名胡曦文,「曦」字有「晨曦」的意思,她希望每天都活在陽光中。2007年,胡曦文失去了最愛的媽咪,其母由寓所的27樓墮 ...






「鐘錶界美女」胡敏珊前年透過相士改名胡曦文,「曦」字有「晨曦」的意思,她希望每天都活在陽光中。

2007年,胡曦文失去了最愛的媽咪,其母由寓所的27樓墮下死亡,這件事後,她甚少提及媽咪。胡曦文在單親家庭長大,胡媽媽母兼父職湊大三姊弟,她與母親一直同居,感情要好,但媽咪沒有留下一句話便離開,對胡曦文三姊弟打擊甚大。為了忘記喪親傷痛,胡曦文在母親死後兩年,不停工作麻醉自己,用忙碌去填滿空虛,最後生意失敗,事業和家庭雙失,她崩潰了,也收埋自己。

近年胡曦文重返社交圈,也重新建立自己品牌,她整個人如脫胎換骨,重現開朗。胡曦文日前接受《蘋果》專訪,她不介意提到亡母的事,「媽咪當日走咗,我唔係即刻有事,我不停工作麻醉自己。不過,一睇親電視見到有我媽咪類似意外,我個心會彈咗出嚟。過去好多年有去睇醫生,用好多時間搵位同人分享,足足8年先走出黑暗期。媽咪事件,令我冇晒信心,嗰時忙做嘢,以為自己冇嘢,原來裏邊有啲嘢傷害咗自己唔知。我喺單親家庭長大,父母喺我6歲時分開,我同媽咪好好感情,每朝大家會錫錫先出門,意外嗰朝早都有咁做,我朝早趕時間化妝出門口,媽咪會走嚟餵我食嘢,由細到大都係咁,一個咁愛自己嘅人走咗,點會唔傷心,裏面心靈碎片要好耐先拼番埋。」

「人人都會遇到生離死別,你問我,我當然唔想上呢一課,點樣將負面變正面?媽咪單親,咁多年佢做埋爸爸要做嘅嘢,佢心中有少少唔開心,但冇同我哋講。媽咪過身,我學到點樣去愛自己多啲,唔好成日give,畀人太多,要平衡番。有錢成功唔代表係快樂,唔係搵好多個『億』先叫快樂。」

喪母後兩、三年間,胡曦文遭逢公司結業,事業陷低潮,她索性出走到印度和尼泊爾靈修月餘,旅程中突然「開竅」。「印度通街好多人好窮,冇一個地方唔污糟,我已幸運有車、有司機、有導遊,我去嘅地方唔奢華,沿途不停有人乞錢,我問自己點解佢哋笑得靚過我,我對比呢班窮人,我人生機會同擁有嘅嘢,佢哋一千分一都冇。香港人呻劏房好辛苦,但我印度個司機同我講佢喺車裏面瞓,一年先見親人一次,我聽完就同自己講,唔可再怨個天,我失敗有幾大,我永遠唔會再去投訴,有印度媽咪每日湊住細路喺馬路上行乞,我冇受過呢啲痛苦。媽咪過身,事業低潮,我試過辛苦到透唔到氣,靈修之旅,我學會人生最快樂一樣嘢就係感恩,快樂唔係睇外面,係睇裏面,外面嘅嘢永無止境,我搵一億唔夠,想搵200億,買咗架Toyota,又想要架跑車,物質啲快樂好短。快樂要珍惜,開心同你有幾多無關,當你滿足就開心,人生係自己畫嘅畫,自己朝早望住塊鏡,你想人哋點對你,你咪望住塊鏡點囉。」

當日有誰陪胡曦文走出谷底?她身邊雖有雪中送炭的朋友,不過錦上添花比較多:「我同時感恩開解過、冇開解或者甚至攻擊過我嘅人,佢哋都對我有極大影響,呢啲爆炸力令我諗通同醒咗。媽咪死時我冇喊過,我自細就好堅強,媽咪話生完我,隔籬屋都唔知,因為我從來唔喊。反而密宗寧波車同我講,要我燒晒媽咪同我啲相,我就大喊咗出嚟,喊到癲咗,人唔喺度,你仲要我燒晒啲相,寧波車話道理係要我放下,希望我媽咪都放下,畀佢去更好世界,一張都唔留得低,用智慧去愛媽咪。我諗咗一晚點去用智慧,我要去做佢鍾意嘅嘢,我唔相信佢想自己個女喊,亦唔相信佢想我頹廢,我要令自己有正面思想,活得更好。」

現在即使面對逆境,胡曦文都會化負為正,她說:「我學識將自己喺件事中抽離出去,負面就係正面嘅動力同催化劑,令自己變得更堅強,呢個係我喺人生低谷學番嚟,你好富裕係學唔到呢啲嘢,人真係要捱過,經過磨練先會成功,唔好怕失敗,如果我失敗唔醒就唔識企番起身。」

撰文:比華利

攝影:沈健程

攝錄:廖達燊

場地:FAM囍公館

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

攝影:沈健程 /資料圖片(小圖)


胡曦文已走出喪母陰霾。


胡曦文覺得失敗不重要,但一定要堅強重新振作 。


胡曦文表示身邊雖有雪中送炭朋友,不過錦上添花比較多。


胡曦文現在熱愛人生。


胡曦文母女感情要好。(資料圖片)


胡曦文的母親在2007年由寓所的27樓墮下死亡。(資料圖片)


胡曦文早年出走到印度和尼泊爾靈修,旅程中突然「開竅」。(受訪者提供照片)


胡曦文信佛。 (受訪者提供照片)


密宗寧波車勸胡曦文把媽咪遺照全部燒掉。 ( 受訪者提供照片)


胡曦文指靈修學會感恩 。 (受訪者提供照片)