【李八方online】公民黨捐人工助黃圈 左報追問:錢畀咗就係你㗎? #公民黨



政府噚日就推出咗第二輪防疫抗疫基金,榮獲「全球第二高薪領導人」嘅林鄭都似乎敵唔過巨大民意壓力,宣佈同司局長減薪一成。不過對於「捐人工」,唔同黨派都有唔 ...




政府噚日就推出咗第二輪防疫抗疫基金,榮獲「全球第二高薪領導人」嘅林鄭都似乎敵唔過巨大民意壓力,宣佈同司局長減薪一成。不過對於「捐人工」,唔同黨派都有唔同立場同做法,就好似公民黨咁,講到明唔想將啲「人工」變返做政府公帑,寧願直接將啲錢捐畀啲機構,幫助返啲有需要嘅抗爭者。不過佢嘅答案就似乎考起咗啲「異常邏輯思考」嘅左報記者啦,仲話公民黨啲人工唔係公民黨,真係令人搲爆頭。

噚日林鄭講完第二輪防疫抗疫基金之後,公民黨就被問到會唔會「捐人工」,楊岳橋就話公民黨對於「捐錢」持開放態度,但唔係必須,可以再作討論。佢又話就算同意減薪,都唔想將減薪款項變成政府公帑由政府分配,「就算真係捐,我哋都會照顧有需要、參與黃色經濟圈。」而楊岳橋嘅答案就引起咗「異常邏輯思考」嘅左報記者追問:「點解你淨係畀黃色經濟圈?全港市民都受緊苦㗎喎!點解要用公帑啲錢?」楊岳橋反問記者:「啲錢係我哋,係畀咗我哋嘅薪水嚟。」左報記者繼續追問楊岳橋:「啲錢(人工)畀咗你就係你㗎嘞?」楊岳橋「吓」咗一聲:「對唔住,我唔係好明你個邏輯,諗清楚大家。」

-----------------------------

讀果上架

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》