【假抗疫●真助選】施政失敗諉過於人 建制派砲轟林鄭「無得救!」 #林鄭

有不願開名的建制派立法會議員看過報道後,說要以3個字總結對林鄭月娥的評價:「『無得救!』佢自己做得唔好,仲要話人哋,呢個係佢嘅死穴。」該名建制派議員批 ...




有不願開名的建制派立法會議員看過報道後,說要以3個字總結對林鄭月娥的評價:「『無得救!』佢自己做得唔好,仲要話人哋,呢個係佢嘅死穴。」該名建制派議員批評,林鄭個性是容不下與她不同的意見:「佢成個執政失敗,就係因為聽唔入所有同佢唔同嘅意見。」

他指,在去年「送中條例」一役中,當有建制派提出反對意見,林鄭便作出批評,最終修例導致香港史上最大型的社會抗爭。但林鄭竟絲毫沒有改變,覺得建制派批評政府抗疫表現只是為了選舉,將建制派打成與民主派同一陣線,企圖在中央面前抹黑、諉過建制派,誤導中央:「佢(林鄭)從來唔會檢討自己嘅問題,其實佢上年修例單嘢,已經害到我哋建制派雞毛鴨血。」

該建制派坦言,今次這份報告一定會令建制派和林鄭關係變差:「(這份報告)一定會影響(建制與林鄭關係),佢只係將我哋去年嘅傷痕再挖返出嚟⋯⋯佢誤導中央。」

-----------------------------

【未敢忘記】03年沙士重溫

讀果上架

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!