【一路好走】譚詠麟鐵粉肥萍離世 無綫主播王鎮泉憶故人感傷悲 #無綫 #王鎮泉 #譚詠麟

娛樂圈超級粉絲,早年追隨譚詠麟(阿倫)超過20年的林楚萍(肥萍)今日離世,她過往瞓身支持偶像,經常會到偶像工作的地方等候,及後資訊發達,肥萍會在網上支 ...






娛樂圈超級粉絲,早年追隨譚詠麟(阿倫)超過20年的林楚萍(肥萍)今日離世,她過往瞓身支持偶像,經常會到偶像工作的地方等候,及後資訊發達,肥萍會在網上支持偶像。後期曾轉會喜歡上鄭俊弘,近期就成為無綫主播王鎮泉鐵粉,早前她的Facebook頭像都轉了和王鎮泉合照。

今日,王鎮泉在黃大仙工作時接受傳媒查詢,他神情悲傷表示:「工作時剛收到電話,立刻離開工作場地,同肥萍視像幾分鐘,過咗十幾分鐘後知道佢走咗,當時佢回應唔到我,只聽住我把聲音支持佢,知道佢身邊有屋企人陪住,希望佢走得安心。」王鎮泉對上一次和肥萍聯絡時,是月前他的生日,之後沒有對方消息,曾經探聽她身體狀況,日前才知道她入了醫院。

早前王鎮泉亦透過肥萍的朋友要求,拍攝片段支持她:「叫佢加油,快啲起身,應承咗同佢飲茶。」並表示與肥萍家人保持聯絡,盡量協助其家人辦理身後事,會送別對方最後一程,他哽咽說:「對我嚟講有人咁支持我,自己好感激,人生第一個燈牌都係肥萍幫我做,當時佢仲問我要咩顏色,我揀咗之後,佢提議我呢個冇咁癢眼,轉第二個顏色啦。」

採訪:卓寶花

攝影:林賓尼

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

(facebook圖片)


王鎮泉談及肥萍離世,忍不住拭淚。(攝影:林賓尼)


肥萍經常現身支持王鎮泉。(facebook圖片)


肥萍facebook頭像改用與王鎮泉的合照。(facebook圖片)


肥萍追隨譚詠麟多年。(facebook圖片)


她曾喜歡鄭俊弘。(facebook圖片)