【多謝廠長!】森美幫細So「復職」 踩界邀請做嘉賓 #徐熙娣 #森美 #細S #細So #蘇耀宗

DJ細So(蘇耀宗)前日離開工作了20年的商台,有指是因為細So在防疫期間提出工作意見,與上司衝突出事而收大信封。昨日與他曾合作主持過節目《森美移動》 ...




DJ細So(蘇耀宗)前日離開工作了20年的商台,有指是因為細So在防疫期間提出工作意見,與上司衝突出事而收大信封。昨日與他曾合作主持過節目《森美移動》的森美,亦有在IG出post,祝願細So明天只有更好。

森美今日到將軍澳拍攝節目時,提到細So被炒一事,他表示由於兩人合作多年,故有點捨不得他離開,他嘆氣之餘亦帶點無奈地說:「對於我嚟講係有啲唔捨得啦當然,不過佢都係一個大人喇,我相信佢做嘅每一個決定,我亦都相信佢將來有自己嘅路要行。」森美又指細So有音樂才華,故不擔心對方之後的工作。問到是否有了解細So為何被炒,森美說:「始終都係公司同佢之間嘅事,我真心冇問到發生乜事,我只係關心佢而家點樣、將來有冇問題。」問到是否會邀請細So上節目做嘉賓?森美就笑言:「有需要我覺得冇乜問題。」

另外,森美的兒子早前從英國返港,之後便在家接受14天家居隔離,而昨晚「期滿」後兒子自行剪手帶踏出房門,他說:「呢14日完全冇出過房門,覺得佢好叻仔。」

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

森美與細So合作多年,他嘆氣表示捨不得對方離開商台。


森美囝囝從英國返港後接受隔離,而昨晚亦終於「期滿」出房。(網上圖片)