【防疫期頂撞上司】商台DJ細So效力20年 今收大信封:冇人情味 #徐熙娣 #細S

武漢肺炎肆虐,各行各業都炒人,據知,商台都要向員工開刀,在商台工作20年的DJ細So(蘇耀宗),今日收大信封,被商台解僱,今晚做完最後一集節目《生活日 ...




武漢肺炎肆虐,各行各業都炒人,據知,商台都要向員工開刀,在商台工作20年的DJ細So(蘇耀宗),今日收大信封,被商台解僱,今晚做完最後一集節目《生活日常》就拜拜。

細So接受《蘋果》電話訪問表示,「公司理由話經濟差要cut人,我係被裁一個,今日收到信,有遣散費,計埋part time喺商台做咗20年,我就覺得冇人情味,但冇話傷心,只係失望,冇得每日做節目。」

有指細So曾頂撞上司,他坦言:「最近因為疫情關係,要共用一支咪同電腦,我同公司有啲意見,我提出要注重衞生同消毒,係咪要選擇work from home?爭拗咗好耐,疫情發生之後,公司畀大家兩星期work from home,3月開始要再返公司,而家有啲人可以繼續喺屋企做嘢,但唔係全部同事。我覺得冇理由將公司利益凌駕員工安全之上。」

另外還有減薪問題,細So說:「因為no pay leave,返6日工,其中一日冇pay,但冇leave,繼續要準備節目出街。」今晚細So不用返商台,在家中做最後一日節目,他說:「感受係失望,以後冇得再做音樂節目,對我同聽眾嚟講,冇咗呢個20年習慣!」據聞DJ細So疑得罪商台行政總裁陳靜嫻。

而商業電台對外事務部回應《蘋果》,確認與蘇先生終止僱員合約,今天生效:「因應現時經濟環境狀況及前景的預測,商台已作出了資源重組。」

細So畢業於理工大學,他亦是商台節目《森美移動》成員之一,成員包括森美、詹志文及陳強,2006年與DJ同事阿Wing結婚,2009年因性格不合,低調離婚,阿Wing翌年嫁給商台高層林若寧,2011年細So與旅遊記者陳穎楠結婚,婚後育有兩子。

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》